.

.

Hoe ver ga jij voor DEEPHOUSE | TECHNO?

Als je net zo’n liefhebber bent als ik, dan heb je er best wat voor over om een top feestje te bezoeken en zit je waarschijnlijk vaak - héél vaak - in de trein naar Amsterdam. Want ja, dat is the party place to be toch?! 

Geniet deze zomer nog van je tripjes naar Amsterdam, want vanaf dit najaar ga jij gewoon dansend naar huis. Vandaag heb ik kennisgemaakt met het toffe concept ‘Vrijbrief’ – een ambitieus initiatief van Ronnie Rombouts en Ruud Boymans. Deze twee Sittardse muziekliefhebbers tillen onze stad graag naar een hoger niveau in the party scene [en dat gaat ze lukken ook!].

’’Heerlijke muziek, mooie mensen, lekker eten en drinken en een fantastische sfeer... dat willen we in Sittard samenbrengen!”


     Ruud (links) | T-shirt | WON HUNDRED €89 [nu €62,30]
Ronnie (rechts) | T-shirt | TIGER OF SWEDEN €79 [nu €39,50]

Als je zo’n muziekliefhebber bent, dan ga je natuurlijk de dikste feestjes bezoeken in steden als Amsterdam, Ibiza en Berlijn. En wat kom je daar tegen? Limburgers! Ik moest er wel om lachen, dat is mij ook al zo vaak opgevallen!

Na een avondje brainstormen met party friends - die alleen voor kaviaar gaan in de techno/deephouse scene - hebben ze de knoop doorgehakt en besloten al hun ervaringen te bundelen tot één tof concept in de stad van hun roots: Vrijbrief.


Ik was natuurlijk wel meteen héél nieuwsgierig naar hun plan van aanpak, maar daar zijn ze nog best geheimzinnig over. Wél weet ik ze hun allerbeste belevenissen gaan mixen tot een feest met binnen- en buitenlocatie en beloven ze de dikste line-up die Sittard en omstreken ooit gekend heeft. “Onze headliner zet bijna wekelijks topfeestjes als Thuishaven, Awakenings en Verknipt op z’n kop!” - aldus een enthousiaste Ronnie.

Ik weet niet hoe het met jullie zit – maar ik ben super enthousiast! Ik denk dat zo’n fris nieuw initiatief van creatieve ondernemers precies is wat Sittard nodig heeft.

Meer weten? Volg Vrijbrief via Facebook & Instagram!

Stay tuned! X Anouk





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© FEE News
Maira Gall