.

.

MEN WITH UNDENIABLE STYLE

Hoe kan een man er ongestraft sexy en nonchalant bij lopen? Deze week heb ik Zino Marciniw op de foto gezet. Een man die duidelijk beide hersenhelften gebruikt. Want naast zijn sportverslavingen, vindt hij zijn echte passie terug in muziek en tekenen. Creatieve vent dus… Zou dat dan het antwoord op mijn vraag zijn? Man + Creativiteit = Onmiskenbare stijl (???)

Geen idee, maar wel reden genoeg om de kleding bij FEE uit de rekken te trekken én Meneer Marciniw een ererondje te laten doen. Of hij nu gaat fietsen, skateboarden of onderweg is naar de sportschool, Zino laat er geen gras over groeien. Deze comfortabele denim shorts passen bij alle bovengenoemde activiteiten en in combinatie met deze geribbelde beige trui zien ze er ook nog stijlvol uit. Denim is helemaal terug (hoewel ik betwijfel of het ooit echt weg geweest is), dus houd het vooral niet alleen bij broeken. Een spijkerjack of -hemd kan een outfit óók een vernieuwende twist geven. Maak de look af met sportieve accessoires, zoals hier een snapback van Brixton en slip-on sneakers van Wood Wood. 

De persoon die beweert dat polo’s alleen voor kakkers zijn, heeft duidelijk nog nooit een polo van Fred Perry gedragen. En al helemaal niet met deze ruige kisten. Over tegengestelde stijlen gesproken, but it does look damn good. ;) Zino draagt hier een bordeaux rode variant op een zwarte jeans, maar FEE heeft ook genoeg andere Fred Perry Polo’s. Die weer op hele andere manieren gecombineerd kunnen worden.

“Normcore” is een stijl die steeds populairder wordt en een hoger niveau van nonchalance aanneemt. Denk jij dat je het aan kunt? ;) Zino doet het goed met deze fijn gebreide, donkergroene trui en donkergrijze jeans. Om het donkere contrast te breken, heb ik de outfit gecombineerd met licht grijze Clarks. Die Zino, ondanks zijn stoere stijl, erg in de smaak vallen. En wat is nou Normcore zonder een rugzak (SANDQVIST) voor al je dagelijkse benodigdheden? Bij deze outfit heb ik voor een grijze gekozen, maar mijn hart gaat nog steeds harder kloppen van de gele variant!

Tot slot komen we op mijn persoonlijke favoriet uit. Een wijd T-shirt met cut-off sleeves to show off some other sleeves. Als je snapt wat ik bedoel. ;) Zino draagt hem met deze zwarte ripped jeans en donkerblauwe Docs (Dr. Martens). Als accessoires koos ik een rode snapback en een volledig zwart horloge van KOMONO. En ik blijf erbij: een ketting bij een man is sexy! Vooral deze pendel van Fashionology. Het merk wordt niet erkend als mannenlabel, maar ach… Androgyny is de mode van ons tijdperk. So what the hell, right? 






















Nou guys, tot volgende maand!

Take care,
MX


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© FEE News
Maira Gall