.

.

WILD WILD CHRISTMAS | WILD POPPIES



Rockin' around the Christmas tree...

Het zal voorbijgangers vast niet ontgaan zijn, de schitterende kerstetalage van FEE! Dit jaar is Yolande met haar 'Wild Poppies' de etalage van FEE komen versieren, haar kerstballen en fonkelende lichtjes hangen als een gordijn voor het raam en brengt ons café éen en al kerstsfeer! 
We vroegen Yolande hoe ze er ooit op is gekomen om kerstballen te ontwerpen, waar 'Wild Poppies' vandaan komt en hoe ze haar toekomst ziet... haar verhaal omtrent Wild Poppies lees je hier in FEE news! 

YOLANDE 
Kerst is nu niet bepaald mijn favoriete periode in het jaar, zeg maar gerust dat ik een hekel heb aan kerst. Ik hoor je denken ‘’…maar je ontwerpt je eigen kerstballen?’’ True. Dat is nu precies waar de grap zit. Bij mijn vorige baan bij Neerlands grootste warenhuis werd ik overgeplaatst naar de kerstafdeling, iets waar ik tegenop zag, maar toen ik uiteindelijk de eerste inkoopafspraak had, veranderde alles. 'Glitters en lintjes lachten mij toe. Ik haalde mijn vingers langs verschillende ornamenten en stopte heel even voor de grote wand met ballen; kerstballen. Een stroomstootje verplaatste zich door heel mijn lichaam en een kriebel ontstond in mijn onderbuik. Dit wil ik. Ooit wil ik dit. M’n blik glijdt langs de verschillende ballen en allerlei herinneringen van vroeger schieten door mijn hoofd. Dit wil ik ook.' En dat is precies waar Wild Poppies is geboren. Ik wil graag meer mensen dat ultieme geluksgevoel in hun onderbuik geven. Zo’n fijne ervaring gun je iedereen en dat wil ik met Wild Poppies neerzetten. Ik ben dus begin ‘17 begonnen om mijn ultieme geluk na te streven. Inmiddels noem ik mijzelf naast econoom en trendwatcher ook kerstballenontwerper. Ik wil Kerst weer een stapje persoonlijker maken, ik wil mensen raken. Hoe leuk is het om met iedere bal die door je handen gaat een nieuwe herinnering op te halen en weer heel even terug te denken aan toen? Hoe lekker is het om iedere keer dat stroomstootje door heel je lichaam te voelen? Geloof me, heerlijk! Kerst is persoonlijk, en niets is zo persoonlijk als een eigen bal met een eigen verhaal. Mijn eigen verhaal is vaak gebouwd op vrijheid, nieuwsgierigheid en emotie. Ik ben Yolande, ik heb misschien een tikkie een hekel aan Kerst, maar och. Die ballen! Die glitters. Die Sparkle. Juist zij zorgen voor dat yay-gevoel. En dat yay-gevoel is beter dan wat. Dan. Ook.



WILD POPPIES
Kerstballen met een verhaal. Een beleving. Een herinnering. Een wereld van verwondering & inspiratie. Even terug naar toenWild Poppies is er voor om herinneringen te maken en verhalen te delen. Wild Poppies is als een Wild Pluk Tuin, je weet nooit welke bloemen er te plukken zijn en bij het plukken alleen al hoort zo’n fijn gevoel in je onderbuik. Bij Wild Poppies weet je ook nooit welke ballen er zijn, maar een ding weet je wel; dat kriebeltje, dat hoort er bij. Daar komt ook de naam vandaan Wild Poppies, de klaprozen in de mooie Wild Pluk Tuinen. En de klank..maakt blij! Wild Poppies maakt Kerst weer persoonlijk. Durf toe te geven aan je gevoel. Durf toe te geven aan die kwaliteit in plaats van kwantiteit. Want wat is er nu leuker dan een potpourri aan ballen. Een verzameling aan verhalen. Een collectie aan herinneringen. Weet je nog dat je vroeger in de snoepwinkel stond en er zoveel te kiezen was? Dat geluksmoment van het kiezen, die beleving. Daar wilt Wild Poppies naar op zoek. Wild Poppies neemt je mee op reis vol inspiratie en verwondering, ieder jaar weer. Wild Poppies verpakt de ballen in een verhaal. You buy a story, not a product. Dat is de visie van Wild Poppies. De missie? Herinneringen en verhalen maken. Keer op keer.



FUTURE DREAMING
Voor Kerst 2018 ga ik opzoek naar nieuwe kriebels, van klein tot groot en van oud tot nieuw..tipje van de sluier: "L"EXPLOSION". Mijn absolute BHAG (Big Hairy Audacious Goal) voor Wild Poppies is om in Harrods London te hangen, daar kwam ik als een keer en de verwondering van de Kerst in Harrods is mij altijd bijgebleven. Een levende droom waar je doorheen loopt.


Kom de Wild Poppies deze kerst bewonderen in de kerstetalage en kerstboom van FEE! Wild Poppies kerstballen zijn per stuk verkrijgbaar vanaf 5.00 euro. 







Geen opmerkingen

Een reactie posten

© FEE News
Maira Gall